escoltau les nostres indicacions
|
sou solidari/àries amb companys i companyes
|
respectau les opinions i maneres de ser de tothom
|
expressau les opinions de manera educada
|
participau activament en les diferents activitats
|
ajudau a un altre company a entendre alguna cosa i l'animau a fer-ho
|
sou positius
|
vos esforçau i no vos conformau amb el mínim
|
Quan opinau i criticau positivament, sempre des de la vostra posició
|
expressau les coses apreses de manera alegre i creativa
|
Sou creatius i originals en les vostres produccions
|
Sabeu ser líders positius, no teniu por d'expressar el que pensau encara que sigui una opinió minoritària.
|
No pensau només en un mateix/a i ajudau als companys/es.
|
Als professors/es ...
ens posa nerviosos/es la vostra impaciència i el no respectar el torn de paraula
|
ens fér que n’hi hagi que xerreu malament a companys, companyes o professorat
|
ens inquieta i ens crea tensió quan veim que qualcú molesta o xerra dins classe
|
ens fa sentir molt malament si n’hi ha que discriminen i deixen de banda a qualque company o companya
|
ens sap greu que a vegades vos tanqueu en banda i digueu que no ho sabeu fer i moltes vegades ni ho heu intentat
|
ens molesta que no es reconeguin els falls
|
ens dol que n’hi hagi que s’enriguin o faixin comentaris despectius del professorat a la seva esquena
|
no entenem perquè n’hi ha que no volen acceptar les normes
|
tampoc entenem perquè es neguen a fer reflexió
|
ens sap greu que jugueu malament al pati
|
mos molesta que qualcú demani repetidament una cosa que s'acaba d'explicar perquè no estava atent
|
ens sembla que n’hi ha bastants que sou poc ambiciosos/es acadèmicament (notes)
|
ens fa la impressió que la majoria només es preocupa per la nota de l'examen i no pel que aprenem realment.
|
el El curs de 2n
A vegades ens sorprèn la capacitat que teniu d'entendre les coses
|
Hem d'aprendre a respectar el torn de paraula
|
Teniu creativitat i manya per a construccions i produccions
|
Hem de treballar l'empatia per entendre el que poden sentir les altres persones (sobretot companys i companyes)
|
Teniu sentit de l'humor
|
Hauríem d'acceptar-nos i respectar-nos, sense crítica destructiva
|
Si trobau el tema interessant vos sentiu motivats/des i sou capaços/ces de treure millors notes.
|
haurien de saber quan és hora de fer feina i quan és hora de jugar
|
Quan voleu feis la feina molt bé.
|
hem de potenciar més la participació a l'aula, perquè quan n’hi ha de participació sempre solen ser les mateixes persones
|
De noltros, professors i professores, valoram que...
tinguem paciència
|
respectem el ritme de cadascú de voltros
|
procurem ser creatius i creatives
|
escoltem i tinguem present les vostres opinions
|
siguem correctes i educats
|
els membres del professorat ens duguem bé, malgrat les diferències personals
|
actuem amb exigència, com a mínim, semblant
|
siguem sincers/eres, però diguem ses coses clares
|
Reconeixem que
ens impacientam i volem resultats immediats
|
tractam diferent segons la persona i l'estat d'ànim que tenim
|
la manera de resoldre conflictes, problemes i situacions és diferent d'un professor/a a un altre/a
|
no complim els acords presos
|
a vegades ens posam nerviosos o nervioses i deim coses o actuam de manera diferent a quan hi ha tranquil·litat
|
no som prou exigents amb l'alumnat
|
A vegades podríem fer les classes més divertides i aprendre igualment. Ens costa canviar segons quines dinàmiques.Tenim por de "perdre el temps".
|
A vegades també ens equivocam. I rectificar és de savis.
|
ENS AGRADARIA ...
|
CREIEM QUE...
|
poder tenir més temps per preparar i fer les activitats
|
la jornada és molt llarga i les darreres hores no reten gaire
|
tenir més suport per atendre millor i poder desdoblar cursos
|
hi ha assignatures, temes o apartats que són més durs i exigents que altres
|
tenir més llibertat, que el centre tingués més autonomia, sense dependre tant de currículums i de lleis que ens vénen donats
|
Les programacios establertes pel currículum oficial són, en alguns casos, poc o gens motivadores. I el que és pitjor, afavoreixen ben poc el seu aprenentatge i repeteixen continguts a cada curs. Hauríem de ser més creatius en la nostra tasca educativa
|
poder donar abast a tot i a tothom
|
hi ha mancances de recursos
|
poder trobar la manera de motivar l'alumnat
|
Aquest curs resulta estrany i tal vegada un poc tens per alguns de nosaltres (TIL, LOMQE) i, a vegades, ens hem desanimat i no hem sabut treure l’optimisme en els moments adequats.
|
tenir més hores de tutoria conjunta i individual
| |
Que els horaris fossin més flexibles. A vegades una hora es fa molt curta.
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada