La nostra delegada |
Dimarts passat, na Cristina, com a delegada va assistir a la reunió del professorat de secundària per transmetre les nostres opinions (per recordar-ho podem anar a l'enllaç: http://2tutoria1314.blogspot.com.es/2013/11/reflexions-i-aportacions-per-fer.html)
El professorat, per la seva banda, també ens va comunicar la seva visió. El nostre tutor va ser l'encarregat fer-nos-ho arribar:
"Som un grup que sabem fer feina, dinàmic, participatiu (a nivell d’aula), responsable i col·laborador. El rendiment d’algunes persones en concret és més alt que el curs passat.
Curs amb possibilitats... |
En general som complidors amb les feines, però qualcun pareix que no vol assumir la responsabilitat amb els deures i estudis.
Sabem col·laborar |
Capacitats diferents, riquesa diversa |
Responsabilitat |
La dinàmica general dins l’aula pot influir en els rendiments individuals: a vegades hi ha bastant de dispersió i se'ns fa difícil com a professors aconseguir l’atenció i concentració continuada.
Si bé és cert que la relació entre companys i companyes ha millorat, pareix que hi ha qualque actitud puntual, sobretot al pati, que hauríem d’evitar. A través de tutories individuals i les opinions i reflexions escrites hem vist que hi ha qualque alumne que passa pena i se sent un poc desplaçat. Aquestes circumstàncies se solen donar amb absència del professorat i aquí demanaríem la col·laboració de tothom (dels qui pateixen i dels qui ho veuen) per donar solució positiva a aquest conflicte.
Dinàmics |
Ens agraden les activitats lúdiques i activitats en equips cooperatius perquè veim que ens ajudam i participam bé, però encara hem d’avançar en autonomia i en esforç individual i col·lectiu. Potser hem de millorar en la confiança en noltros mateixos.
Resum: Som un curs amb possibilitats, amb diversitat que ens ajuda a enriquir-nos i ens faltaria l’atenció i concentració dins l’aula i un poc d’organització i dedicació a casa. Sense deixar de cuidar les relacions entre companys i companyes"
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada